ACTIVIDADES SUBVENCIONADAS POLA DEPUTACIÓN DE A CORUÑA

Se o crime violento debe ser freado, é só a vítima elixida quen pode facelo. O delincuente non teme á Policía, nin tampouco ao xuíz nin ao xurado. Por tanto, a quen debe de aprender a temer é á vítima.

Tte. Cnel. Jeff Cooper

INTERNATIONAL KRAV MAGA TRAINING CAMP 2024

O evento consistirá nun adestramento físico/militar no que se adestrarán técnicas de defensa persoal baseadas principalmente neste principio o maior dano no mínino tempo co mínimo risco.

HKF · Escola de Defensa Persoal e Policial

A Escola de Defensa Persoal e Policial HKF naceu no ano 2001.A experiencia adquirida dando clases, impartindo seminarios e acudindo a competicións por todo o mundo, permitiunos crear unha excelente metodoloxía de ensino enriquecido cos valores que defendemos.

INSTRUCTORES

Jose Rodríguez López

Instructor Policial PSDI (nº SDR1125)

Experto en Defensa Persoal Feminina

Carlos M Díaz Lence

Instructor

José Luis Padín Padín

Instructor

O sistema de Krav Meiga Kapap TML, é un sistema de defensa persoal moderno e en constante evolución

O Krav Maga fomenta o coidado físico e mental, é un sistema que está fundamentado en principios e conceptos de defensa e ataque. É por iso que cada vez son máis as persoas que se suman a estas clases en procura de prepararse para a defensa persoal. Practicar o sistema TML de Krav Maga, desenvolve a personalidade, forxa o carácter e contribúe á autoconfianza. Desta maneira, ademais de sentirche protexida e en forma, mellora a túa disciplina e a túa saúde mental.

HKF · Escola de Defensa Persoal e Policial

Os alumnos de  a escola pertencen principalmente ás FFCCSE, aínda que cada día aumenta máis o número de mulleres que se achegan a aprender defensa persoal feminina.

Defensa persoal con técnicas propias

O dominio das emocións que obteñen os alumnos da liña TML de Krav Maga logra desenvolver unha resposta intelixente ao ataque físico con diferentes tipos de instrumentos aplicando técnicas para evadir desde coitelos, navallas e paus ata armas de fogo curtas ou longas. Trátase dun sistema de traballo orientado a fomentar accións instintivas nos practicantes, utilizando técnicas fáciles de implementar coa premisa de saír indemne #ante calquera ataque ou situación na que unha persoa póidase ver involucrada.

CLIENTES